Arkadaşlar Anadolu yakasında acıbadem, memorial, medikal park gibi sigorta geçen hastanelerde memnun kaldığınız doktorları paylaşırsanız sevinirim. Tabi ki herkesin memnuniyeti değişiklik gösterebilir. Benim beklentim; empati yönünün güçlü olması, iyi iletişim kurması, açıklayıcı olması, kilo odaklı olmaması, bebeğin beslenmesi hakkında detaylı konuşması, ayına göre oyun vs. Tavsiyelerde bulunması. Beklentilerimin hepsinin karşılanmasının güç olduğunun farkındayım ancak bir nebze bile yakın birini bulsam mutlu olacağım. Çocuk doktoru uzun süreli bir birlikteliği gerektiriyor. Belki yıllarca aynı kişiyle görüşeceğiz. Tavsiyelerinizi bekliyorum😊