Doğum masasından kalktığımda.sukur dogumlarimin ikiside güzeldi.her ikisinde de doktorlarım elmden tutup kaldırdı çocukları kucağıma verdi aldım gittim odama yürüyerek o an herşey geride kaldı hemen normal hayata devam.agda hususunda bir fikrim yok alerjim var ada yaptiramiyorum.hayatimda ilk ve son kez evlenirken yaptırdım 3 ay doktor doktor dolaştım 😏🤦