2 aylık bebeğim var. Uyku düzeni çok kötüleşiyor doğru düzgün uyumuyor diyebilirim 5 dakika uyuyor geri kalkıyor ben yanında pış pış diyince uyuyor susunca uyanıyor yada uyuduğunda ben odadan çıkınca ağlamaya başlıyor kucağa alınca susuyor yani 1 haftadır böyle napacağım bilmiyorum