Maadonnaa Rdn biz de birdahaki aya yani 4. Aya girdigimizde olacagiz nasil oldu kolay mi oldu agladi mi cok
Rdn Maadonnaa genel anestezi ile dikişli oldu sadece narkoz etkisinden uyanırken bi yarım saat ağladı sonrası rahat geçti şükür