Hastanede ilk gün sütüm gelmediği için biberonla mama verdik 2.gün sütüm geldi bebeğim 1 buçuk gün çok güzel emdi sonrasında birden emmemeye başladı kızlar bilgisi olan yardım etsin lütfen memeyi ittiriyor tutmak istemiyor ağlıyor mosmor oluyor ama biberondan çok güzel sütümü de içiyor mamayı da içiyor. Ne yapabilirim lütfen bilgisi olan bana bi akıl versin 😭😭