Bebeğim 9 aylık. İlk 3 ay herşey iyiydi ne olduysa o meşhur 4. Aydan sonra başladı. Acıktım demiyor. Anne sütü alıyordu sadece. Ben kendim zorla emziriyordum. Eline bişe veriyordum oyalıyordum falan ama 3 dk emerse yarabbi şükürdüm. Şimdi 9 aylık oldu. Ek gıdadan önce emziryorum ki doyarsa hiç emmez diye. Şuan günde 3 kez emiyor sabah, öğle, akşam. Gece de uyanmıyor uyanmayınca emmiyor haliyle. Bugün sadece sabah emdi. Öğlen 2 dk zorla bi memeyi emzirdim ama zaten süt inene kadar bizimki sıkıldı bıraktı. 3-5 yudum içtiyse içmiştir. Az önce de 15 dk boğuştuk. Yok emmiyor. Emmeden uyudu şimdi. Dua ediyorum gece uyanırda emer inşallah. Doktor ne zaman isterse emzir diyo ama istemiyor ki. Ne yapmam gerek. Böyle giderse yaşından sonra herşeyi yemeye başladığında emzirmeyi de bırakmayı düşünüyorum çünkü çok yoruldum. Bana bi akıl verebilecek var mı