Omerbatu Merhaba yarın bebeğimin 40 çıkacak başımda büyüğüm yok annem rahmetli oldu ne yapmam gerekiyor banyo icin
Dila97 Omerbatu valla canimm cok sey yapan var ama ben bsey yapmadim normal banyosunu yaptrdimm. Bende banyo yaptim . Google dan bakabilirsjn cok secenek var.
Elcinn Omerbatu alyansını koy karanfil bide duanı oku yıla o suylada kendini yıka üstüne dök ağırlık çökmesin size 🌸
GezginPaNDa Bizimki pandemiye denk geldi. kendimiz banyo suyuna abdest alıp dua Okuduk. sonra Bebeği yıkadık. Bir de fotoğraf için iki süs bitti gitti. zaten biliyorsunuz 40 çıkarma diye bir şey islamiyette yok Eski şaman türklerinden kalma bir adet.