Merhaba guzel anneler, bebegim 33 gunluk ve kacinilmaz gaz bizimde buyuk problemimiz. Kullandigim ve bebegime iyi gelenleri yardimci olmak amaciyla sizlerlede paylasiyorum. İlk olarak bebegime biogai ve sab simplex damla kullaniyorum. Ayrica eczaneden bitkisel bir karisim aldim onunlada bebegin ayaklarina ve karnina masaj yapiyorum. Kendimde kimyon kaynatip iciyorum. Eskisine nazaran bebegim rahatladi ve gazini daha rahat cikariyor. Tabiki her bebekte farklidir sadece bilgi amacli paylasiyorum.