Merhaba kızlar sizin tecrübelerinize acil ihtiyacım var.
Kızım 4 aylık ve elini 2 aydır emiyor ama son zamanlarda o kadar emer oldu ki kanını çekiyor ve canı açıldığı için ağlıyor ama hala vazgeçmiyor parmağını değil dikkatinizi çekerim komple yumruğunu emmeye çalışıyor kundaklıyorum elini istiyor ağlıyor emzik veriyorum son zamanlarda onu da istemez oldu sadece elini istiyor sizde de bu sorun var mıydı nasıl bıraktılar ne yapmalıyım🥺🥺🥺