Arkadaşlar birkac gündür bebegim bni mental olarak cok yoruyor uykusu cok bozuldu uyumuyir normalde Kendi uyuyan çocuk şimdi iki saat sallayinca anca uyuyor oda yarim saat bir saat anca sonrada sürekli mızmız hic memnun edemiyorum suan emeklemiyor 10 aylik yeni yeni dönmeye basladi dönüyor sonra çırpınıyor düzeltiyorum gene ayni yapiyir yoruldum vallahi bir dk yanlız kalmıyor acaba emeklemiyorum diye depresyona mi girdi gulmeyin gerçekten cok mutsuz