Nefesin_Annesi0 temiz ve kuru tutun kendinizi bir de dikiş ipleri düştü mü kaşıntı oluyor mu? Evet biraz geç iyileşiyor maalesef tabi bünyeye göre de değişir benim çok iç dış dikişim vardı 20 gün fln sürdü iyileşmesi en önemlisi de bol bol kayısı yiyin kabız olmamaya dikkat edin dikişli yerin üzerine de oturmayın benim sağ tarafa doğru kesi atılmıştı o yüzden sol tarafa doğru oturuyordum emzirirken yakın zamanda dikişlerin durumu için doktorunuza da görünün geçmiş olsun umarım hemen iyilesirsiniz