Lütfen böyle düşünüp mamaya yönelmeyin, mama gerekli olduğunda kullanılsa da iyi bişey değil bebeği şimdiden inek sütüyle tanıştırmak demek o daha minicik, benim oğlum 5 aylık hala geceleri sık uyanıp emer doymadıpından değil ki sizi istediğinden sizin göğsünüzde güven duyduğundan korktuğundan bırakın her saniye emsin zaten büyüyünce emmiycek ya, günde 5 6 kere dolu çişini yapıyorsa aylık güzel kilo alıyorsa bence mamayla tanıştırmayın kendi sütünüzü artırmaya çalışın 😍