Selam kizlar, Bebegim 12 gunluk. Once bi dil altı bağı sorunu yaşadık emzirdim ama çok zorlandık sonra bağı kestirdik düzelmişti baya yarım saat emip uyuyodu her iki saate felan emiyodu. Ama dünden beri çok farklı 3-4 saat emmek istiyo arada uyuyo yatağa yatırınca uyanıyo emmek istiyor. Sütüm var. Ama anlamıyorum doymuyomu sütüm doyurmuyo mu. Gece de saatlerce emdi. Sizdede böyle oldu mu? Neden böyle aceba?