ikikizannesi Kizlar bugun farketteum ucuncu sezeryanimj oldum ocakta karnimin sag kismi halen aciyor mutfakta tezgaha flan degice bastirinca dikis kismi degil bir iki parmk uzerinde kemige yakin gobege dogru kucuk kucuk beze gibi sizlerdede varmi
Dila97 ikikizannesi aaa tek degilimmm ben normal dogum yaptim gecen catlaklarima krem suruyodum gobek deligim oralrda bseyler var icte ama distan gorunmuyoo
scooby-doo ikikizannesi lenf nodları onlar her yerimizde var yuvarlak top gibi oynuyorlar içerde fazla bastırmayın sonra acıyorlar korkulucak bişey değil
Gul-42 ikikizannesi evet gelıyor boyle bebek bezlerınde asırı çiş birikince ıcındeki pamuklar topaklanır ya aynı öyle😀
ikikizannesi Bety peki canim nasil tarif edebilirmisin rica etsem benim sag kisimda kaliyor gobek hizamda nohut gibi falan senind oylemi
ikikizannesi Google bakmak istemedim orda hep kotu seyler yaziyor insan korkuyor saglik konusunda bende hassasim kafama cok takar kotu biser var sanirim o yuzden sizlere sormak istedim
ikikizannesi Dila97 ayy bende sevindim tek olmadigima nasi endiselendim anlatamam aklim cikar boyle seylerden google ne yazsan sonu kotu cikiyor aman normal olsunda olursa olsun merak ettim bnde
ikikizannesi Deletedmom_22 yok oyle kipirti pek ama nasi anlatsam nohut gibi bastirinca uzerine fark ettim gobek deligimin saginda kemige yakin yerde bikac elime geliyor solda bisey yok cok bastirinca hafif puturlu sol
Deletedmom_22 Dila97 bende de oluyor canım ama normal doğum yaptım, neden dolayı böyle oluyormuş acaba ya? Çok merak ediyordum bunu
Deletedmom_22 ikikizannesi tek olmadığıma sevindim 😅bende bir gariplik var galiba sanıyordum ama bendeki bazen yukarı aşağı iniyor gibi . Balık yüzer gibi 🙄 normal doğum yaptım
ikikizannesi Deletedmom_22 herkeste varsa bosver hic uzerine dusme hastaeye girdimi cikilmiyo stresi yetiyor insana
Dila97 Deletedmom_22 bende cok merak ediyorum. Sunu anladimki sadece merakimzla kalacaz galiba nedenini bilen yokmu ki 🤷♀️🤣
Deletedmom_22 Dila97 kimden sorsam yok bende öyle olmadı diyordu şimdi burda okudukça yalnız olmadığıma sevindim 😄😄😅😅
ikikizannesi Deletedmom_22 okuyunca bende anlamadim sag kemigimle gobek deligi arasinda demek istedim 😀
ikikizannesi scooby-doo peki bi tarafta var bi tarafta yok normalmidir acaba arkadasima sordum oda yillardir bende var dedi