Aleynaozkaya Dogum yapalı 43 gün oluyor kanamam hala devam ediyo. Birde yumurtalıklarıma arada agrı giriyor sizde doktora gitmelimiyim
deletedmom4842 Aleynaozkaya 50 küsür gün sürdü benimde canım 40. gündeki muayenede gidememiştim şehir dışında olduğum için ama böyle çok olanlar var ağrın içinse doktora gitmen lazım
Aleynaozkaya deletedmom4842 bana hiç 40 ından sonra gel demedi doktorum ben sizden öğrendim. Gerçekten ne ilgisiz doktorlar ya
Dmttt Aysegul30 bana doktorum dediki bi sorun yok eğer rahatsiznoldugun bisey olursa gel olmazda 5 ay sonra beklerim dedi
AsliErdo Merhabalar ben doğum yapalı 73 gün oldu.40 ımdan sonra birkaç günde bir küçük ara ara pembe leke geliyor.Siz de yaşadınız mı?Ayrıca Dr 40 kontrolüne falan çağırmadı
sarem55 bende bir haftalikken gttim. bana demiski 40 inda yine gel. ben unutmusum. sonra enfeksiyon kapinca gttim. 90 gunllukken .. dediki senin gelmen lazimdi niye gelmedin. bende sezeryan ve cagirmis. ben unutmusum