saresmami Papatya2636 kesinlikle 😂😂😂😂 geceleri isekence cekiyordum yat kalk yat kalk. Sonunda ablam önerdi. Bi kac zorlandim simdi alistim gündüz degil ama geceleri yatarak emziriyorum cok rahatladim uyku konusunda 🥰🥰
1balkizannesi Papatya2636 😂😂bende öyleydim sezeryan olduğum için kolayıma geliyor du. kestk biz artk tabi
Kucukhobby Sedefgd genzine kaçması sütün tazyiğiyle alakalıdır. Bebek kucağınızda emerken de yatarak emiyor çünkü
Sedefgd Papatya2636 ne kadar güzel bende gece çok yoruluyorum sürekli kalk yat ama korkum daha ağır basıyor 😊
MatmazelDeniz Papatya2636 öyle gerçekten iki oglumdada yatark emzrdim hala küçüğünü çoğunluk öyle emziriyorum hem lohusayken dikişlerden dolayida yatarak emzrme iyi oluyor