Saudade Meteee 13 gun çok erken havlu ütüleyip karnına koyun kimyon çayı için ayaklarınızı sıcak tutun
balkizim0206 Meteee ben kullandım hicbir ise yaramadi ama 40′ı çıkınca kullandım canım benim kızımda gazlı bir bebek
sakinolchamp Meteee ben kullanıyorum işe yarıyor gibi tanıdı da çok beğendi portakallı bişey hem içiriyorum hem bacaklarına egzersiz yaparak kolay çıkartıyor bence sadece bebege bırakmayın gaz çıkarma işini çok zorlanır çünkü siz de yardım edin mutlaka bir de maflor gaz damlası var 100 ü geçik fiyata aldık çok iyi geliyordu ama para olmadıgı için alamadık
Miniminnakbebe Meteee bemce onun yerine nurse harveys colex şurup var bitkisel onu kullanın hem etkili hem de ilaç değil
basaksahinx Meteee sıcak su iLe yıkayın güzel karnına yukarıdan aşağı masaj yapın gazı aşağı doğru iteleyin. Ayakları da yukarı doğru bisiklet hareketi yapın videolar var gaz masajları çocuğu yormadan sütten yarım saat sonra hem pırtlar yavru hemde kaka yapar. Damlalar İçin biraz erken doktor sormadan özellikle. Gaz çıkarıp kaka yapamıyor sa biogai probiyotik damla var bağırsakları çalıştırıyor kaka gibi onu kullanabilirsiniz yoğurt gibi düşünün gaz damlası değil o
balkizim0206 Meteee canim ben doktor onayiyla sab simplex ve biogaia gaz damlasini kullaniyorum bide probiyotik kullaniyorum oyle duruldu yoksa gazdan acillik bile olduk sabaha kadar agliyodu. Surekli masaj yap kendi ayaklarini sicak tut ve seninde gazinin olmamasi lazim yemeklerde kimyon kullan doktorum bana oyle demisti
nazlimom_ Meteee 15 günden sonra gaz başlar zaten nurse harveys şurubunu kullanıoruz bitkisel hem iyi geliyor bizede
balkizim0206 Meteee bu hareketleri yaptım kızıma bir gaz cıkardı ben bile rahatladım o derece 🤣 sende dene canim ise yariyo ben hep yapiyorum her defasinda ise yariyo
Meteee balkizim0206 videoyu bende yaptım canım gerçekten çok işe yarıyor oğlum 2 gün hiç uyumadı gaz sancısından bunu yapıyorum artk hergun çok güzel gazini çıkarıyor sana çok teşekkür ederim 😊😘
evlatcan Biogia kullandım ilk, ama hiçbir işe yaramadı ’bebeğim 32 günlük 1 haftadır metsil kullanıyorum şimdiye kadar etkisini görmedim 😔 çok gazlı bebek yaa ne zaman bitecek bu gaz sancıları?
Tubaali Meteee benim bebeğimde kolik kullandım bi saat sonra aşırı gaz sıkıştırıyor o damlayı kullanınca çıkarıyor gazı evet ama aşırı sancı yapıyor yarım saat kadar sürüyor
Melek11111 Meteee biogia da metsil de kullanıyorum 15 gündür işe yaramadı .Sap aldım az önce eczaneden onu deniycem