Kızım 3 aylık şuan eylül gibi tatile gitmeyi düşünüyoruz 7-8 aylık olucak. Ben otelde ona ne yedireceğim hadi olmadı buharlı pişiriciyi yanımda mı getiricem? Hadi getirdim günde 2 öğün odada mı hazırlayıp vercem onada ayrı yemekliklerini almam gerekiyo o zaman zor olmaz mı? Siz nasıl yaptınız ?