Premature_annesii Kızlar bebeğim 15 aylık dünden beri huysuz ateşi 37 37.5 oluyor. Diş diye düşünüyorum ama dilinde kabarıklık fark ettim. Dişten mi olmuştur. Hiç bişey yemek istemiyor. Doktora götüreyim mi ilaçsız geçer mi
Tubasel5 Premature_annesii ay aynı iki gündür ateş 37 buçuk dün de beyaz kabarcıklar çıktı. Ne zamana iyileşir.acaba çok huzursuz 😥
leyligul Premature_annesii merhaba hala buradaysanız geçti mi nasıl geçirdiniz bizimde aynı şuan kavarıjlık var
Nurci leyligul merhaba post sahibi değilim ama yazınız önüme düştü aynısı bizde oldu şu toplamış gibiydi dilinin üstü aftoral diye bir sprey önerdi doktorumuz 1 kere sıktım mucize gibi sabaha birşey kalmamıştı devlet karşılamıyor ama etkili bir ilaç
leyligul Nurci anladım ya dilini dışarı çıkarıyor sürekli bişey var gibi bir kere dokunabilfim kabarık bişey tam beyaz değil bende yarın eczaneye sorayım teşekkür ederim ☺️ 🥹💕