Selcanasral hayır sagip verdim ki onu da icmezdi 20 CC anca atak dönemlerinde 8 saat emmedigi olurdu 🤦(sütünüz varsa yılmadan sağip kasik ya da bardakla verin )ama iki haftadır akşamlari veriyorum mama genelde onu da icmiyo 😀 8 buçuk aylığız hala zorla emziriyorum işte daha iki gün önce oturup ağladım..