Elanil Selam herkese Kizim hep yan yatmayi seviyor.sanirim ondan sebep kafasi baya sivrildi.suan ,3 aylik dogdugunda boyle degildi son 1 haftadir daha bir goze carpiyor.acaba duz kafa yastigini kaç aydan itibaren kullanabilirim? https://imgyukle.com/i/RMAQOx https://imgyukle.com/i/RMAJRv
Glcntna Elanil hemen başlayın bence biz 3 buçuk aylıkken aldık yatmadı dönüyor çünkü dönüp yüz üstü yatıyor ondan yastığa yatıramıyorm
Elanil Glcntna ben dogmadan once almistim.su zamana kadar kullanmadim erken olur diye.Simdi kendi pek istemiyor.cunku ona yatirdigimda kafasini sağa sola fazla ceviremiyor.sıkılıp ağlıyor.umarim alisir.
Elanil Papatya2636 hangi marka sizinki acaba? Benim aldigimda oyle bir yazi yoktu.satici 3 ayliktan itibaren kullanilabilir demisti.