arasinannesiyim25 Oğlum 2 aylık olacak sadece mamayla besleniyor. 120 ml yapıyorum bazen 100 ml de yetiyor, kaç saatte bir beslenmesi gerekiyor? Oğlum geceleri 4.5 - 5 saat uyuyor ağlayıp uyanmadığı sürece kaldırmıyorum, uyandırmam gerekiyor mu?
zeynebim0607 arasinannesiyim25 benim kızımda sadece mamayla beslendi 3 saatte bir besledim şu an aylarına göre kaç cc verdim hatırlamıyorum 10.5 aylık olduk. Geceleri 5 aylık olana kadar yine alarm kurup 3 saatte bir besledim. Bence 2 aylık bebek için 4.5-5 saat açlık fazla. Bebeğim uyurken uykusunda besliyordum öyle yapmanızı tavsiye ederim. Alarm kurup mamasını hazırlayın biberon dudağına değince zaten ağzını açacaktır ☺️ 5. aya girdikten sonra uyanmadan vermedim alıştığı için kendisi 3 saatte bir uyanıyordu. Şimdi ise bazen 5 saat bazen 3 saat sonra uyanıyor