Oğlumun dün doktora götürdüm ateş çıkmıştıngece bogazı kızarıklık ve şişkilık var demişti doktor antibiyotık başladık calpol ve dolven dönüşümlü ateş durumuna göre dedi bugün de ishal başladı balgam çıkarıyo kusuyo arada tavsiyeniz varmıdır ek olarak beslenme de durumu yaşayan varmı salgın var galiba bu ara