Mrvtsc nazlimom_ sorma canim bizde ayniyiz sürekli düşürüyor düşünce ağlıyor gece emzik nöbeti tutuyoruz 🥴
Momismoms nazlimom_ benim kızım da 7.aylikken emzik düşünce uyanmaya başladı.ben de biraktirdim direkt.zaten sadece uykuya geçerken veriyordum.ilk 2 gün zor oldu, sürekli uyandı ağladı.pışpışlayıp tekrar uyuttum ama sonra unuttu
nazlimom_ Momismoms ben yeni alıştırdım devamlı emmek istior emzik rahat oldu ama simdi düşünce uyanıor işte