mimikkralicesi Bebegimin göbek bağı bugun düştü ve bu şekilde akıntı oluyor intihap mı acaba yoksa normal mi her düşüşten sonra herkeste olurmu? Doktora götürmelimiyim kötüleşirmi acaba
oglumubeklerken mimikkralicesi canım bizde de aynısı olmuştu kuru tutun demişti doktorumuz ve bi tane merhem vermişti bize hızlı kuruması için düzenli sürünce 1 2 güne geçti
oglumubeklerken mimikkralicesi yani bize doktor iltihap diye birsey dememişti iyice kurumamış demisti
Kbraagok Bizim de böyle olmuştu hemen gümüş nitrat çubukla yakıyor doktor geçiyor birkaç saniyelik ve acısız bir işlem bi gidin isterseniz
NehirVolkan Kbraagok benim oğlumda da oldu ni buçuk yaşına kadar yakıldı geçmedi en son bağladılar tekrar geçti ne o gümüş nitrat çubukları kabusunuz olmuştu ☺️