GM22 Mama almıyor mu acaba? Sadece ek gıda gitmek organlarını biraz yorabilir bence. Tabi yine de siz bilirsiniz. Benim oğlum 8 ay
10 günlük, sabah 7.30 uyanıyor ilk emziriyorum 9-10 arası kahvaltı yapıyor. Öğlen çorba ve ya muhallebi tarzı bir şeyler veriyorum. Sonra ara öğün olarak muzlu yoğurt veriyorum yoğurdu tek yiyemiyor midesi bulanıyor. Akşam da yine bizimle masada bir şeyler yemek istediği için çorbası kalmışsa çok az veriyorum. Ama bu verdiklerim genelde çok çok az oluyor. Toplamda bir ve ya nadiren iki çay bardağı. Sabahları bir tek dolu dolu sütüm oluyor. Onun dışında mama desteği alıyorum