Oglumunannesiyim__ Çiğ köfte (Etsiz) yapmıştım Biraz fazla yapmışım buzluğa atsam çözüldüğünde tadında değişme olur mu yapan varsa cevap verirse çok sevinirim
Flamingom Oglumunannesiyim__ sulanır bulgur daha da siser hamur gibi olur. bence olmaz. Sabaha Kızartmasını yapabilirsiniz
Almirayildiz Oglumunannesiyim__ süper oluyor biz hep fazla yapıyoruz yemeden 1 saat önce cıkartıyom aynısı sisme falan olmuyo degişmiyo tadıda
aybikreis Oglumunannesiyim__ Hayır. Sıkım şeklinde olursa dağılır belki. Fazlasını şekil vermeden poşetleyip yiyeceğimiz zaman çıkarıyoruz çözülünce aynı şekilde şekillendiriliyor. Sulanmıyor. Hem sulanması hem şişmesi aynı anda olmaz zaten su olursa da bulgur çeker sulu kalmaz yani
anataraf1leoparbenim Hiç birşey olmaz ama şöyle yaptınız mesela aynı gün içinde hemen kaldırın bekletmeden hepde öyle yaparım acil bi misafir gelse pıt diye çıkartırım birden de çözülüyor zaten mis gibi oluyor
Oglumunannesiyim__ anataraf1leoparbenim çok teşekkür ederim bende ilk defa koyacağım buzluğa tereddüt de kalmıştım 😍