Merhaba,ben katı diyette olan bir anneyim.Bebeğimin cildinde döküntüler ve büyük tuvaletini uzun zamanda bir yapması sebebiyle test yaptırdık.süt alerjisi ve patatese alerjisi çıktı fakat sadece onlar değil et,tavuk,domates,çerezler,muz,çilek,portakal,tatlılar ve birçok şeyi yiyemiyorum.anladım ki çoklu besin alerjisi var.son bir buçuk aydır iyi bir probiyotik kullanıyoruz.Bu durumda olan annelerden yardım bekliyorum,neler yaşadınız nasıl geçti bu süreç artık dayanmakta çok zorlanıyorum çünkü.bebeğim 7 aylık olucak.