Kızlar bebeğim 4 ay 20 günlük kucağımda sürekli kafası ayakta bi gayret kaldırıyor ellerimden turunca hop oturur vaziyete geliyor bebek arabasında kafayı dinleyip oturuyor hemen. Tabi devrilecek ve tehlikeli diye hemen kafasını itip yatırmaya çalışıyorum ama mümkün değil resmen kuduruyor 😂 doktor kucakta destekli oturabilir yavaş yavaş başlayın dedi ama bizimkinin yavaşı yok ki. Siz nasıl başladınız ne Let yaşadınız?