Kızım 10 aylık 3 aylıktan beri sıkı diyet yapıyorum, son zamanlarda içinde kakao vanilya bulunan ürünlerden yiyip tepkilerine baktım çok şükür sorun olmadı.
2 gündür de içerisinde yumurta olan bisküvi yedim henüz Bi tepki yok, bu İyi birsey mi? Alerji testine götüreceğim yakın zamanda, ama sanırım artık geçiyor 😌😌😌😌😌😌😌
Sizce?