Glsm45 Antibiyotikli iğne kullandım 10 gün boyunca. Benim dikişlerimin bir kısmı açılmıştı ve akıyordu. Günlük evde düzenli pansuman yaptım. Sık sık iç çamaşırımı değiştirdim ve üstünü asla kapatmadım kuruması için. Ve antibiyotikli krem kullandım. 15 gün kadar sürdü kapanması. Benim açılma sebebi oğlum yoğun bakımda yattığı için hergün oğlumu emzirmeye gidiyordum. Hiç dinlenmedim. Amaaan geçti gitti çok şükür 😊 Sizin akıntı tarzı bişeyiniz yoksa bence bi doktora görünün yine de içiniz rahat olsun. En azından bi ilaç felan verirler