Ay sonu Antalya’ya gideceğiz. Hava esmez ve su iyiyse oğlumu kısa süreli denize sokmak istiyorum. 4 aylık olmasına 1 hafta kalmış olacak. Normalde banyoyu çok seviyor. Bir sorun olur mu acaba doktorumuza geldiğimizde gideceğiz o yüzden maalesef gitmeden soramayacağım.