ilkbahar19 32 aylık olduk ve oğlum aşırı derecede taklit yapıyor ağzımızdan çıkan her şeyi geri duyuyoruz oflamalara kadar tekrar ediyor. Canımı sıkmaya başladı bu durum. Evet çocuklar taklitle öğrenir ama bu kadarı normal midir?
Dondurmalikahve ilkbahar19 Çok normal tabi. Benim 3,5 yaşına yaklaştı dün aynı beni taklit ederek o kadar çok iş var ki çabuk olmam lazım diyor 😂
ilkbahar19 Dondurmalikahve ben de öyle düşünmek istemiyorum canım inşallah normaldir çünkü sinir bozucu bir hal aldı benim ki her kelimeyi her sesi taklit ediyor artık