Merhaba arkadaşlar. Fikirlerinizi merak ediyorum 10 ay 13 günlük bebeğim var. Sürekli ağlıyor sürekli yanında beni istiyor ben kapıdan çıktığım zaman ağlamaktan helak oluyor çocuk ve 1 haftadır geceleri sürekli uyanıyor normal de mama içip uyurdu şuan mamasını içiyor ve asla uyumuyor çok zor uykuya geri dalıyor ve sabah erken kalkıyor sizin bebekler de böyle mi merak ediyorum..