Ya resmen iki gündür evde kabusu yaşıyorum kac günlüğüne köyle gittim sepetimde çamaşır varmış öyle aklımdan çıkmış eve geldim makinaya attım hemen iki kere yıkattım ne yaptımsa bi koku var gitmiyor leke falan bişe yok ama koku var sanki ev hep kokuyor bana eşim yok evde koku diyor ama bikere kafama girdi ne yapıyorsam olmuyor yumaşıtıcı şıktım dolaplara gun boyu havalandırdım ama yok koku burnumda napıcam bu olayı yaşayıp çözen varmı o kıyafetleri hep çöpe atmak istiyorum