ElizBerra canm biz çok hafif geçirdik isal başta oldu oda bir gün sürdü ateş çok az oldu inşallah hafif geçer ama ben 3 ay sonunda asiyi yaptırdım doktorumuz yaptırmanızı bidaha geçirebileceğini soyledi yapacagin tek şey sık sık emzir emmiyirsa mama takip et