efelettin tineanigra aslında kendim için değil. Eltimi ev sahibi çık demiş. 2 çocukla ev arıyolar. Annesi fevzipaşa mah. Oturuyor ama orası imkansız gibi artık neresi olursa uygun bi yer
tineanigra efelettin ben tepedeyim burası uçuk ben 1 aya çıkıcam 4bin den verecekler 🙁 Kızılpınar ve bağlık uygun olur ama oralar da biraz sıkıntılıymış sanırım
Onurcan21 Benim arkadaşım orada 600 e oturuyor yeni geçti hatta bi ay olmadı bende oralar uygun sanıyorum
efelettin Onurcan21 ayyy 600e nerdeeee keşke olsaaa en az 1500den başlıyor. Arkadaşınız çok şanslıymış gerçekten 🙂