Bizde 27 nisanda olduk sargı bezi üstüne bant çektiler dibine ertesi gün ıslatıp çıkarttık zor oldu kanadı biraz 🥲 sonra karton bardak koydum çok şükür 1 haftada topladı ama hala dikişler düşmedi şişlik var normaldir galiba doktor 40 gün morluk vs normal dedi ilk 6-7 saat çok ağladı çişini yaptıkça ama hemen susuyor biraz huzursuz oluyor sürekli uyuttum geçmiş olsun 🌸