Bebiss12 bu durum beni psikolojik olarak cok yormuştu. Başta uyandırıp emziriyordum ama sarılık vs riski geçtikten sonra bebek ne zaman uyanırsa o zaman guzel emiyor. Ben başkalarını dinleyip bebeğimi uyandırmaya çalıştım asla uyanmıyordu strese giriyordum ama yarım saat sonra kendisi kalkıyordu☺️ 3 saati geçmesin yeterli demişti doktorumuz zaten hemen hemen o saatlerde acıkıyor