Gozdee6868 Merhaba anneler , oglum mun gozleri yaklasik bir haftadir kizariyor ve iki uç gündur sismeye basladi , doktor a gittik damla verdi ve gecmedi bu durum basina gelen var mi bir yardimci olun lutfen
Limpid Gozdee6868 konjontivit olabilir cok lanet bir hastalık asırı derece bulasıcı.. verdıgı damla ne ?
Narin Gozdee6868 Bahar ayınds yaşadık biz doktorumuz saman alerjisi yani mevsimsel dedi ve hakikatten yaz geldiğinde geçti.İlaç vermek istemedi nasıl olsa kendiliğinden geçecek diye.. doktora gitmeseydim evde çay pansumanı yapabilirdim.
Sare35 Gozdee6868 benim oğlumun gözü kızardi sulandı doktor enfeksiyon dedi damla verdi iki gündür kullanıyorum daha kötü şuan napcam bilmiyorum
Gozdee6868 Limpid yurt disinda yasiyorum adini versem turkiyeyle aynimidir ? Evet Bende konjoctiviitt diye dusunuyorum bir gozunde vardi oburunede gecti
Fulyasin08 Gozdee6868 Damlayı geçene kadar bırakmayın, aynı sorun oğlumda da vardı 1 ay ne çekti yavrum şimdi geçti çok şükür. 🙏🏻
Fulyasin08 Gozdee6868 Evet çok kötü oluyor dayanamıyoruz ama geçecek annesi sabır, inşallah hemen iyileşir yavrunuz. 🙏🏻🕊️
Mdnemir Gozdee6868 benim oğlumun gözü de ara ara kızarır göz kapağı hafif şişerdi bazen gözünde kabuklanma tarzında bişey de olurdu ilk doktora götürdük hafif enfeksiyon var dendi damlacik kullandık ama geçmedi sonra başka bir doktora götürdük ve göz egzaması dendi. Doktor hiç bişey yapmana gerek yok kendiliğinden geçer dedi ve geçti oğlum şuan 10 aylık olmak üzere bi kaç aydır gayet iyi düzeldi.