Merhaba dün Novar klinikte lazer epilasyona başladım. Fakat biraz araştırma yaptığımda 3 ay önceden tüylere hiç bir şekilde müdahale etmeyip o şekilde lazere başlanması gerektiği yazıyor. Tüylerimi 3 gün önce epilatörle almıştım. Dün de ilk seansıma girdim ama hiç böyle bir şeyden bahsetmediler. Cihazın etki etmeme ihtimali var mıdır sizce boşuna gitmiş gibi hissettim şuan yoksa bu şekilde gitmeyip kışı bekleyeceğim. Bilgisi olan yazabilirse çok memnun olurum.