Size tavsiyem travel almayın kullanımı sürüşü çok güzel ona lafım yok ama ebat olarak çok büyük ve kullanışlı değil bebeklikten çocukluğa geçişte işinizi görmez.tam yatan arabaları tavsiye ediyorum naçizane fikrim artı travel arabalar bagajlara çok zor sığıyor