Merhabalar benim 37 günlük bir kızım var. Sütüm az geliyor (iki göğüs toplam 35cc -40 CC arası). Haliyle kilo alımı olmadı.. Doktor mama takviyesine başlattı. Mama takviyesi aldıktan sonra kilo almaya başladı ama bu seferde meme reddi başladı.. böle olunca mamayı günde 1 defa ya düşürdüm..bu sefer de tekrardan kilo kaybediyor gibi.. ne yapmam lazım tecrübesi olan varsa yardım ederseniz sevinirim..