Nesrinhanimm Kızlar çabasını bir görseniz, gül gül ölüyorum ya . Öyle zorluyor ki kalkmak oturmak için hayret ediyorum o tipine 😂 3. Ayımıza yeni girdik. Oturması için erken mi acaba.
Nisan4523 Nesrinhanimm Boynunu tam olarak dik tutamadığı sürece doktorlar izin vermiyor oturma işine canım. Omurgası boyundan başladığı için olumsuz etkiliyormuş. 3 aylık bebek kafasını dik tutmaya çalışıyodur artık ama tam anlamıyla değildir. 4 aydan sonra destekli oturtuluyor genelde.
Ozlem2904 Nesrinhanimm benim oğlumda çok heveslydi 3aylikken destekli oturtmayi denedim kafası çok yalpaliudu hemen aldım. 3ay 25gunlukte bidaha denedim kafası yalpalamiuodu o günden beri az az oturtuyorum mama sandalyeisnde koltukta bacak aramda V seklinde otururken. Şuan 4.5aylik
Aleyna_12 Nesrinhanimm osman gönülal diye youtube da bir doktor var her şeyi okadar ince ayrıntısına kadar anlatıyor ki. Benim oğlum 3 ay. 19 günlük ben günde toplasan 5 dakika olmıycak sekikde destekli oturtuyorum.
Nesrinhanimm Bety peki 4,5_5 ay olunca kısa süreli mi oturtuyoruz yoksa sürekli oturmasında sakınca oluyomu
Bety Nesrinhanimm zaten sürekli oturtamıyorlar kucağımda destekli oturttum 5,5 aylık olunca koltukta destekli oturrttum canım
Aysegul24 Nesrinhanimm osman gönülal diye bir doktor var 3 aylıkken oturtabilirsiniz çocuklaeı diyor ama destekli ben kısa süreliğine oturtuyorum ama kucağımda yarım dakika falan veya 1 dakika sonra kaldırıyorum tabi ama çok hevesli kaldırınca ağlıyor oturtunca susuyor gülüyor ben de anlamm veremedim 3 ay 2 günlük 😊