Üste cıksın bende merak etiğim bir konu. Ekmek yeniyor mu mesela veya kahvaltı ve akşam yemeğini de az mı yememiz gerekiyor ? Ara öğün gibi birşey var mı , yoksa o arada acıkırsak ne yiyebiliriz , akşam 6dan sonra sadece su mu içiliyor ? Biri aydınlatabilir mi 🤣