Bebegim mama agırliklı besleniyor gunde 1 2 kere anne sutu aliyor. 4 kerede mama iciyor. En son dun sıvı kaka yapti ama bugun tek parca yumusak ama ufak top seklinde kaka yapmis. Dedigim gibi kivam sert degil yumuşaktı ama kabizlik illa sert mi olur. Hep sivi kivamli olurdu bu kez niye boyle oldu ki