Merhaba kızlar
adet günüm 4 gün geçti ve bhcg değerim 356 sizce normal gebelik mi 🥺9 aylık bebeğim var isteyerek hamile kalmadım test yapıp silik çizgi görünce çok ağladım ama şimdide kimyasal gebelik olabilir diye ağlıyorum doktora gittim ultrasonda kese görmedi kan tahlili istedi amleliyatta olduğu için şuan bakamıyor. Yarına kaldı yani😢 ben sistemden baktım ve 356 olduğunu öğrendim. Böyle tecrübesi olan anneler bana bişeyler söyleyin lütfen