Nerde kaç bilgi okudum bilmiyorum kafam karıştı doktorlar desen hepsi farklı bişey konuşuyo. Menenjit aşısı yaptırıcam bunda kararlıyım ama bebeğim 3 aylık ve dün rota aşısı yapıldı şimdi bu menenjit nasıl yapılıyo nelerle aynı ayda olmaması lazım yaptıranlar yazabilir mi