Mehmetyagiz_ hayır 1.ay kontrolüne gittiğimizde göğsünü dinledi kusuyor mu bebek dedi evet dedim yüzüstü çevirdi kızımı o ara kustu oraya hemen zaten, salyası akıyor mu sürekli ağzıyla geviş getirir gibi hareket yapıyor mu dedi evet dedim reflüsü var dedi 1 yaşına kadar yavaş yavaş geçer sonra kaybolur genelde bebek reflüsüdür dedi ve ona uygun yatak önerdi