Adasibel Jelibon çok ağlıyor valla hiç bişey yapamıyorum çok üzülüyorum😥 zeytinyağı hiç denemedim ama burda okuyunca süte karıştırdım verdim bugün deniyim diye. Henüz yapmadı 😓